Johor Search

Custom Search

Followers

12 September 2011

Berita Harian Online

Berita Harian Online


Kayu teras rebutan VIP

Posted: 11 Sep 2011 12:29 AM PDT

[CLIK HERE] Share Dengan Rakan di Facebook Sejenis kayu dikenali sebagai teras gemungga didapati menjadi rebutan golongan kenamaan berstatus VIP serta artis tempatan bertujuan menjadikannya sebagai pelindung diri daripada terkena [...]

Meninggal di sisi ayah

Posted: 10 Sep 2011 11:56 PM PDT

[CLIK HERE] Share Dengan Rakan di Facebook Adik penat… penat sangat, tolong ayah… tolong adik, itu kata-kata terakhir penghidap barah tulang kronik, Nurul Atikah Bazilah Samsudin, 14, sebelum menghembuskan nafas [...]

Persoalan Agama: Niat puasa qada Ramadan perlu didahulukan kerana wajib

Posted: 10 Sep 2011 11:29 PM PDT

[CLIK HERE] Share Dengan Rakan di Facebook ASSALAMUALAIKUM. Saya ingin bertanya mengenai puasa enam Syawal. Saya masih mempunyai puasa yang kena qada, tetapi bolehkah saya mengerjakan puasa enam terlebih dulu? [...]

Persoalan Agama: Putus silaturahim laluan ke neraka

Posted: 10 Sep 2011 11:18 PM PDT

[CLIK HERE] Share Dengan Rakan di Facebook USTAZ, sebelum ini saya ada bertengkar dengan adik saya dan isterinya disebabkan perkara yang saya rasa tidak perlu disebutkan di sini. Saya cuba [...]

Cadangan cemar kesucian Islam

Posted: 10 Sep 2011 10:31 PM PDT

[CLIK HERE] Share Dengan Rakan di Facebook Daftar anak tak sah taraf bernasabkan bapa bawa impak negatif KUALA LUMPUR: Persatuan Peguam Syarie Malaysia membantah cadangan kerajaan Terengganu membolehkan anak tidak [...]

No comments:

Post a Comment

Informasi Anda..

Blog Pilihan