Johor Search

Custom Search

Followers

27 August 2011

IdrisTalu

IdrisTalu


Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri 1432 Hijriah

Posted: 26 Aug 2011 10:57 AM PDT

Assalamualaikum wa rahmatullahi wa barakatuh,

Penulis blog "idristalu.blogspot.com" mengucapkan "Selamat Menyambut Hari Raya AidilFitri 1432 Hijriyah, Minal 'ain wal faizin" kepada semua Muslimin dan Muslimat - pembaca blog "idristalu" walau di mana jua anda berada.

Penulis mendoakan keceriaan bersama orang tersayang, kepada semua pembaca di sepanjang masa terutamanya di musim perayaan ini. Semoga Allah merahmati kita semua.

Untuk sahabat-sahabat yang berjiran di Brunei Darussalam, Patanni, Singapura, Filipina dan Indonesia (khususnya di Minangkabau), selamat menyambut hari raya aidilfitri – semoga kita sama-sama diberkati Allah jua.

Kepada sahabat-sahabat yang menyambut hari raya di luar negara – di Riyadh, Jeddah, UK, USA, Belanda, Jepun, Australia dan lain-lainnya, bergembiralah bersama keluarga atau rakan-rakan di sana. Penulis sentiasa ingatkan anda semua.

Akhir kalam, penulis memohon maaf seandainya ada terkasar bahasa tersilap bicara di dalam penulisan blog ini yang mungkin menyinggung hati dan perasaan anda semua, penulis memohon maaf zahir dan bathin.

No comments:

Post a Comment

Informasi Anda..

Blog Pilihan