Johor Search

Custom Search

Followers

26 December 2010

Berita Harian Online

Berita Harian Online


Merci Mon Dieu – Thank you my God – Mawaddah (Video Pilihan Disember 2010)

Posted: 25 Dec 2010 07:09 AM PST

Kongsi Maklumat ini di FBMerci Mon Dieu atau dalam bahasa Inggeris Thank you my God atau bahasa Melayu Terima Kasih Tuhanku dari kumpulan nasyid Mawaddah. Video included lirik dalam bahasa Perancis. Terima kasih Tuhan Album : Terimakasih Tuhan Munsyid : Mawaddah [00:44.89]Terimakasih wahai Tuhanku [00:52.25]Yang sentiasa melimpahkan Rohmat-Nya [01:00.34]Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan [01:07.05]Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang [01:18.50]Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan [01:24.96]Mengizinkan kuminta pada-Mu [01:32.58]Memuja [...]

Zina depan anak

Posted: 25 Dec 2010 04:40 AM PST

Kongsi Maklumat ini di FBJITRA: Seorang janda muda dikatakan tergamak melakukan maksiat di depan tiga anaknya yang masih kecil setiap kali pasangannya datang ke rumah sewanya di Kampung Tunjang Kecil, di sini, sebelum mereka dicekup berkhalwat, kelmarin. Perbuatan jijik pasangan itu akhirnya terbongkar apabila penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) membuat serbuan selepas menerima [...]

MEPS Malaysia Maybank / Hong Leong – Aduan Pengguna

Posted: 25 Dec 2010 04:39 AM PST

Kongsi Maklumat ini di FBNama saya Nur Hafizah. Saya ingin membuat aduan berkaitan penggunaan MEPS kerana saya sudah tidak tahu apa yang perlu saya lakukan kerana pihak yang sepatutnya mengendalikan kes ini seolah-olah ambil ringan. Hampir setahun saya menunggu wang saya yang dipotong dari akaun Maybank masih tidak dikembalikan lagi. Pada 28 Feb 2010,saya sebagai [...]

Pemandu lori maut rempuh lori

Posted: 25 Dec 2010 01:47 AM PST

Kongsi Maklumat ini di FBIPOH: Seorang pemandu lori maut selepas kenderaan dipandunya hilang kawalan sebelum merempuh belakang sebuah lori lain ketika beratur untuk membayar tol di Plaza Tol Slim River, Slim River kira-kira 100 kilometer dari sini, kelmarin. Dalam kejadian jam 2.45 petang itu, mangsa, Zaizi Haroon, 43, dari Felda Sebertak, Bera, Pahang mati di tempat [...]

Maut depan pagar rumah

Posted: 25 Dec 2010 01:46 AM PST

Kongsi Maklumat ini di FBSEREMBAN: Seorang lelaki warga emas yang terjatuh ketika menunggang motosikal meninggal dunia di depan pintu pagar rumahnya di Chiang Siang Garden, Jalan Temiang, dekat sini, kelmarin. Dalam kejadian jam 6.15 petang, mangsa Sia Ah Kew, 68, yang menunggang motosikal Suzuki seorang diri dikatakan baru keluar dari rumahnya sebelum motosikalnya terbalik lalu menghempap [...]

No comments:

Post a Comment

Informasi Anda..

Blog Pilihan