Johor Search

Custom Search

Followers

05 October 2010

News @ Feryco

News @ Feryco


Lagi Penghinaan Terhadap Islam

Posted: 04 Oct 2010 09:14 AM PDT

Daripada Ibnu Mas`ud dan `Aisyah, Nabi s.a.w. bersabda: "Tidak halal darah seseorang muslim selain daripada tiga sebab, berzina selepas menjadi muhsan, membunuh orang lain tanpa hak dan mengasingkan diri dari jemaah serta meninggalkan agama (murtad)." (Riwayat al-Bukhari, Muslim, Abu Dawud dll).

Penghinaan terhadap Islam kali ini datang dari saudara Judas yang telah mengishtiharkan dirinya murtad. Beliau telah meninggalkan komen di artikel “Desak Siasat Klip Video Paderi Hina Islam“. Melalui tulisan atau komen yang saudara Judas tinggalkan, saya boleh agak yang dia seorang Melayu. Tetapi komen tersebut telah diremoved oleh saya. Berikut adalah komen yang ditinggalkan oleh beliau:

Komen yang ditinggalkan oleh saudara Judas (Click gambar di atas untuk melihat dengan lebih jelas)

hah…!! memang betul pun… sbb tu saya murtad.
muhammad mmg cm tu. xde gune nye.
ekot psycology manusia, umo budak 6 tahun pun dia nk boh..!!
itu ke nabi?? da mcm bab1 je??
ckap je lebih… smue kje die kte xbole nk ekot… die sorg je… mne x bab1 nme nye… ckp x serupa bikin ba owg cina ckp.
nabi tu sendri masih sesat.. beteriak sne cni, tp Tuhan x pnh denga pn.. sampai pakai speker besa.. bising do..!
kalo ekotkn, tiap2 kali owg islam smbhyg, smbyg kt muhammad yg x penah bangkit2!!
sembhyg 5 kali sehari, <–yg ni cuma sbb mls nk buat keje… tu alasan kaum melayu yg nk lari drp keje…. smbyg bnde yg sme je.. x ke bosan buat nye.. asyik nk smbhyg kt muhammad, tp dri sndri x tau betui ke x..

bende ni kte bole nmpk ngn mte kasar sndri…

lojik akal je…

mmg strategi setan supaya boleh kawen sampai 4… mmg byk ank benih, makin tu islam betambah…

dh pasti nnt, dihari kiamat, umat paling ramai didunia nnt ialah umat islam…!! setan je yg kt dunia ni… dihari pengadilan nnt, nabi isa akn amik pengikut Die je…..

waa…. aku hrp2 hr kiamat cepat…!

sedar lah umat islam oi..!

Surah An-Nahl [16.106] Sesiapa yang kufur kepada Allah sesudah ia beriman (maka baginya kemurkaan dan azab dari Allah), kecuali orang yang dipaksa (melakukan kufur) sedang hatinya tenang tenteram dengan iman; akan tetapi sesiapa yang terbuka hatinya menerima kufur maka atas mereka tertimpa kemurkaan dari Allah, dan mereka pula beroleh azab yang besar.

No comments:

Post a Comment

Informasi Anda..

Blog Pilihan